Sivu ystävyydestä!

Mikä onkaan parempi aika ikuistaa ystävyys skräppisivulle kuin ystävänpäivä! Olen huomannut, että perheestä ja etenkin lapsista tulee skräpättyä jatkuvasti, mutta ystävistä vähemmän. Oikeastaan havahduin siihen, että minulla on lähimmistä ystävistäni harmillisen vähän kuvia. Aijonkin jatkossa ottaa tavoitteekseni ikuistaa kameralla entistä enemmän yhteisiä hetkiä ja saada sitäkautta myös enemmän materiaalia ystävyydestä kertoviin skräppisivuihin.

Tämä sivu kertoo siitä, että matkustamme ystäväni Elinan kanssa paljon yhdessä. Olemme käyneet askartelemassa ainakin Ruotsissa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Amerikassa. Meillä on reissulla aina hauskaa, vaikka kommelluksiltakaan ei ole vältytty! -Minna



Jokainen varmasti muistaa, miten mutkatonta ystävien löytäminen lapsena oli. Aikuisella iällä ystävien löytäminen ei ole niinkään itsestään selvää. Korvaamattomiksi koen heidät, joihin olen saanut tutustua ja heidät, jotka olen saanut pitää mukanani pidemmän aikaa - osan aivan lapsuudesta saakka. Kiitollisena voin todeta "Ystävä pitää pakan kasassa". Siitä tein tämän artjournal sivun.
Anu-Riikka 


Olen kiitollinen taiteilija / askartelijaystävistä, jotka hullaantuvat samalla tavalla kuin minä. On mukava jakaa innostuksensa toisen kanssa. Aina saa tukea ja inspiraatiota. Myös "tavalliset" ystävät ovat pitkämielisesti kannustaneet minua harrastuksessani. Kirjoitan jokaisen art journal kirjan takasivulle kiitokset sillä hetkellä tärkeälle kannustajalle. Toisinaan se on ollut myös kuvittellinen hahmo tai kauan sitten elänyt henkilö. Pieni ele, tietoinen harjoitus nostaa esille elämän hyviä puolia.  -Heli-


Tämä sivu kertoo matlastani mixed media tekijäksi. Kaikki sai alkunsa Raumalla
Jehkottaren kurssilla. Siksi nimesin tämän leiskan Skräppikamuiksi.Tuon kurssin ei jäänyt ainoaksi yhteiseksi ja matka jatkuu edelleen. 

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!