Esittelyssä Marika Hauhtonen


Hilipati hippaa..
Minä olen Marika, kolmen on/off prinsessan äiti ja yhden kurkunkasvattajan vaimo Kannuksesta.
Kampaajana oikeasti työskentelevä, iloinen, innostuva sähikäinen.
Askartelusta totaali sekaisin jo seitsemän vuotta ja matka jatkuu nyt Paperilla korttihaasteen parissa.
Mukava päästä loisto teamin kanssa tekemään hommia. 

Itse olen innostunut kaikenlaisesta askartelusta, mutta ajan puutteen vuoksi olen keskittynyt kortteihin.
Vaaleanpunainen on erittäin lähellä sydäntä mutta osaan käyttää myös muita värejä. Rakastan kaikkea kaunista ja useimmiten korttini tupaaavat täyttymään jos jonkinmoisella koristeella.
Tyylini on hyvinkin laidasta laitaan simppelistä- kaiken mailman pitsirimpsuista täysiin prinsessa unelmiin.
Blogissani Vaaleanpunaista pitsinnypläystä ja nappi kauppaa askartelen ja puuhastelen.
Kirjoittamista harjoitan toisessa blogissani Kosketus


Viime viikolla painosta tulla tupsahti minun ihan omin pienin kätösin tekemäni kirja leimakuvien värittämisestä. Lisää kirjasta löydät TÄÄLTÄ



 Muutamia kortteja minun tyyliini..



Leivonta-askartelu on myös lähellä sydäntä eli välillä blogissa saatttaa kakkujenkuviakin vilahtaa..


Tällainen sekalainen harrastaja, innostuja, unelmoija, ihmettelijä, käsillätekemisellä terapioiva, 30:ntä vuotias , piilevästi ujo mukana menossa siis kortteiluhaasteen teamissä.

Marika kiittää

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!